dinsdag 11 oktober 2011

Laat die winter maar komen! (Nadat ik een winterjas heb gekocht)

Hi blog! 
De herfst is al opdreef! Regen, check, wind, check, kou, check! Een winterjas zou fijn zijn! Ik heb op de site van V&D gekeken, en dit zijn de jassen die ik leuk vond. Ik ga niks bestellen, maar ik inspiratie opdoen is nooit verkeert dacht ik zo! Wat wel jammer is, is dat niet overal de prijzen bij staan. Geen idee hoe dat komt.

Ik vind de kleur super! Dit is 1 van mijn favorieten, het model is ook echt mooi!
De gesp vind ik leuk! Ik weet alleen niet of hij warm genoeg is.

Fijne stof! En de kleur en gesp zijn wederom mooi!

Kijk deze ziet er warm uit! Hij is misschien iets minder mooi, maar hij lijkt me zo zacht en lang!

Ook heb ik een paar jacks gezien die ik ook interessant vind (;

Qua jassen vind ik het mooi als ze wat langer zijn, classy. Met grote knopen, en een taille. 
Maar een jack vind ik al snel leuk als het van leer (he, wel nep he (; ) is en er een rits op zit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten