maandag 24 oktober 2011

Muziek.

Het is een hele poos geleden dat ik wat gepost heb over muziek. Waarschijnlijk komt het omdat ik een paar weken (maanden misschien zelfs) niet meer veel nieuwe nummers luisterde. Ik ontdekte ze wel, maar er zaten geen favorieten meer bij. Normaal, als ik een lied echt tof vind luister ik hem super vaak. Nu heb ik geen 1 liedje gehad die ik veel luisterde. Het was allemaal een beetje random. Maar die periode is afgelopen! Gelukkig, want ik voelde niet meer veel voor de nummers. Echt vervelend vond ik dat. Maar hier luister ik veel naar op dit moment:

Amy Winehouse - Best friends
Echt een fijn nummer, goede tekst ook. 

Janet Delvin - Your song
Wat heeft zij een mooie stem zeg! Ik ken haar doordat ze mee deed aan (de volgens mij Engelse?) xFactor. Dit liedje zong ze toen. 

Regina Spektor - Us + Samson + raindrops.
Janet Delvin heeft het liedje Us gecoverd . Ik ging opzoek naar het orgineel en kwam bij Regina Spektor. Haar andere liedjes vind ik ook echt leuk, dezen dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten