woensdag 5 oktober 2011

Too hungry to sleep, too tired to eat.

Hi blog!
In het weekend ben ik met Chico naar mijn opa en oma geweest! Ik had ze al een poosje niet gezien, dus ik dacht; laat ik er maar eens een keertje heen gaan! Dit was de eerste keer dat ik alleen in de trein ben gegaan, en omdat mijn ouders een feest hadden van iemand van mijn moeders kant (waar ik gelukkig niet mee naartoe hoefde) moest ik Chico ook mee nemen. Anders zou hij de hele dag alleen blijven en dat zou best zielig zijn natuurlijk (:
 Ik verwachte dat hij zou trippen in de trein, maar het viel hartstikke mee! Hij ging rustig liggen, niks geen geblaf en drama!
 Hij heeft trouwens ook al een prima plekje gevonden bij mijn oma en opa, onder de buiten tafel. Geen idee waarom, maar hij vind het blijkbaar fijn om daar te liggen. 
Het was super lekker weer, dus zijn we een stuk gaan fietsen. 


Erg ver zijn we trouwens niet gekomen, we kregen een klapband en moesten terug lopen haha!
Hugs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten