zaterdag 22 oktober 2011

The wolves on their way when the fire dies.

Hi blog!
Zohee, ik heb lang niet meer geblogt. Ik ben terug uit Polen zo als je ziet! Fijn aan de ene kant, het voelt altijd goed om thuis te komen. Maar ik heb er toch wel echt een leuke tijd gehad. 

Even een snelle uitleg: Ik doe met school mee aan een uitwisseling project. We kwamen bij gastgezinnen. De mijne waren zó aardig! Ik ben van maandag tot vrijdag weg geweest.

Maandag kwamen we aan en gingen we met onze Pool naar huis. Die hadden iets leuks bedacht om te doen, wij gingen met een groep naar een stad. Geen idee meer welke trouwens. Daar hebben we een beetje geshopt, warme chocolade melk gedronken en hebben het strand gezien.

(Nederland) Vlak voordat ik de auto in stapte om naar school te gaan. s'Avonds dus. We gingen met de bus. 
Ik probeerde nog om een foto te maken terwijl we reden, wat niet lukte dus! Toch vind ik hem heel erg vet! 

In de bus, de zon kwam op dus ik denk dat we ongeveer in Duitsland zaten. 

Hier waren we op een parkeerplaats in Polen! We moesten er even uit zodat de chauffeur kon uitrusten. 
Dit zijn de honden van mijn Pool! We gingen ze even uitlaten voordat we naar de stad gingen.

Meer foto's komen morgen!
Hugs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten