woensdag 28 september 2011

30 Days Song Challenge: A song that makes you sad.

A song that makes you sad.. Hmm, moeilijk! Ik denk dat ik voor Taylor Swift -  Never grow up ga! Kijk het filmpje hieronder voor de lyrics, dan begrijp je misschien waarom ik dit liedje heb gekozen.

De tekst, is zo gevoelig! Ze zingt over dat ze niet wil opgroeien, en dat ze wenst dat een meisje die ze kent dat ook niet doet (hmm, dit is wel heel oppervlakkig omschreven). Ik luister dit liedje bijna nooit, want het laat me 'inzien' dat ik niet eeuwig een teenager blijf, alles voorbij gaat en herinneringen zullen vervagen. Er zijn genoeg mensen die naar zulke liedjes kunnen horen en daar geen problemen mee hebben, maar dat kan ik niet. Dat vind ik echt jammer, en dit is dus de reden waarom ik dit nummer heb gekozen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten