donderdag 29 september 2011

Every day is a style day, darling!

Hi blog!
Vandaag heb ik mijn camera mee naar school genomen! Ik ga dat vaker doen! Ik wil eigenlijk een iets langere intro schrijfen, maar maar het lukt niet zo. Ach nou ja, ik kan er lang of kort over lullen, hier komen de foto's (:
In de 20 minuten pauze snel een broodje eten en onze rooster checken.
(Mijn nagels rechts boven, nagels van een vriendin links onder) Echt jammer dat haar nagellak er al bijna af is, wat trouwens mijn kleuren zijn haha! Die had ik een poos geleden mee genomen en heb ik haar nagels gelakt.
Een snelle foto van mijn outfit. 
 Tijdens frans. Dit is mijn agenda, die van Loesje.
 Mijn nieuwe schoenen! Ik maak morgen betere foto's, maar dit is alvast een voorproefje (:


Het was heerlijk weer, dus zijn we in de pauze naar buiten gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten