zaterdag 1 oktober 2011

They may break me one day, but till then it was me who won.

Hi blog!
Het was héérlijk weer vandaag, voor als je het nog niet in de gaten had he (: Helaas heb ik deze week een proefwerk wiskunde, maar ik snapte er geen fluit van. Daarom had ik met een paar vriendinnen afgesproken om wat te leren, en dat hebben we gedaan! We in het zonnetje natuurlijk (;

En nu komt mijn nieuwste verslaving: My jelly! Holy cow, wat is dat lekker! Het is een gelatine met stukjes fruit er in, en dat maat het echt geweldig! Het is te kopen bij de xenos. Oh, het wás te kopen bij de xenos.. Het is uit het assortiment gehaald, daar kwam ik vanmiddag achter. We zijn namelijk na het leren nog even naar de stad gegaan, en ik wou nog wat meer jellys inslaan. Niet cool dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten