vrijdag 30 september 2011

Ebay shoppen?

Hi blog!
Op Ebay bestellen, doe jij het wel eens? Ik nooit, tot gisteren! De reden waarom ik nooit wat bestel is omdat ik niks kan vinden! Ik zoek wel eens naar oorbellen, ringen en kettingen maar ik heb echt geen idee hoe mensen ze vinden.
Maar dankzij Teskuh.nl heb ik eindelijk (ein-de-lijk) mijn slag geslagen! In een post (we are golden) heeft ze een paar sieraden laten zien die ik echt super leuk vind! Bestellen maar!

Het gaat dus om deze oorbellen. Ze zijn maar $1,29 wat ongeveer 0,95 cent is. Ik heb ze bij deze verkoper besteld.

En dit is de ring! Deze is hier besteld. En wat het nog leuker maakt is dat hij maar 73 cent is ($0,99) is! Waar kun je een ring voor minder dan 1 euro krijgen!

Dit is wat ik besteld heb, maar ik ga echt vaker even een kijkje nemen! Zo goedkoop, zoveel aanbod. Ik denk dat ik gewoon nog even moet gaan oefenen, en dat ik daardoor makkelijker leuke dingen kan vinden. De jacht is dus geopend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten